Bankiety ciekawe przy okazji szkoleń dla firm.
Wyobrażenie klientów na temat marki w bardzo istotny sposób wpływa na wartość użytkową i emocjonalną usługi. Zyskując zaufanie, marka może również przyczynić się do image’u firmy, mieć istotny wpływ na jej sukces rynkowy i znacznie podnieść wartość całej firmy. Wyobrażenie klientów o marce wpływa również na wartość użytkową i emocjonalną usługi. Zyskując zaufanie, marka może przyczynic się do pozytywnego image’u firmy, mieć istotny wpływ na jej sukces rynkowy i znacznie podnieść wartość całej firmy. organizacja konferencji na ten temat to dobry punkt wyjścia do rozważań. świadczą o tym chocby takie marki, jak Coca-Cola, Microsoft czy General Electric, których wartość jest wyceniana na kilkadziesiąt miliardów dolarów. Klient nie znający dobrze firmy i jej oferty, ale jeśli zna i pozytywnie kojarzy jej markę, z pewnością wpłynie to na dokonany przez niego wybór. Z powyższych względów istnieje konieczność zapesniania przez firmę stale pozytywnego wizerunku marki oraz podtrzymywanie istniejących korzystnych wyobrażeń, które się z nią wiążą poprzez bankiety przy okazji szkolenia dla firm oraz inne kwestie związane z reklamą i promocją. Reklama i promocja w czasach konkurencji, oraz walki na rynku jest czynnikiem dosyć znaczącym.